úterý 14. února 2012

Záhady a tajemná místa Kokořínska

Když mne neviditelné nitky přediva Osudu donesly až sem, do kraje, který se stal mým domovem a tak drahým mému srdci, rozhodla jsem se jako jednu z mnoha Cest Studia zvolit pokus o nalezení pramenů vztahujích se k místům tajemným, mystickým, posvátným z tohoto koutu české kotliny... v informační síti jsem krom jiného nalezla např tento odkaz, vztahující se k bedalekému hradu Houska:
http://www.zahadolog.net/products/hrad-houska-brana-do-pekel1/

Další budou přibývat, neb jsem si založila soukromý přehled těchto míst a informace o nich postupně doplňuji.
Kdyby někdo ze ctihodných čtenářů mého blogu o nějakém takovém místě z lokality: Mělník, Dubá, Č.Lípa, Mimoň, Děčín a jejich okolí, něco zaajímavého vztahujícího se k esoterice, mystice, náboženství,  magii a pod., věděl, prosím nehť se mi laskavě ozve na můj email:

myspulesvet@gmail.com

Děkuji, Vaše Myšpule!

1 komentář: